PODMÍNKY VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU "My Mother's Protect"
I. Všeobecná ustanovení
podpora@mothersprotect.cz- (dále jen "Pořadatel").
- Program probíhá v České Republice.
- Program probíhá od 01.01.2024 do jeho zrušení, s výhradou ustanovení bodu VIII.
- Účast v programu je dobrovolná.
- V záležitostech, které nejsou upraveny v těchto obchodních podmínkách, platí ustanovení Obchodních podmínek https://mothersprotect.cz/ Online Obchodu, které jsou k dispozici na webových stránkách Obchodu, a v případě rozporu mezi ustanoveními těchto Obchodních podmínek a Obchodních podmínek platí tyto Podmínky.
- V rámci Věrnostního programu umožňuje Organizátor Účastníkovi získat Body, které Účastníka opravňují k získání slev na Zboží nabízené v Internetovém obchodě.
- V závislosti na konkrétních činnostech účastníka, zejména na hodnotě nákupů uskutečněných v obchodě, dosahuje účastník také úrovní věrnostního programu, které m.in zvyšují násobitele utracených bodů nebo poskytují další bonusy.
- Obchodní podmínky jsou nepřetržitě a bezplatně k dispozici na webových stránkách Online Obchodu, a to způsobem, který umožňuje jejich získání, reprodukci a zaznamenání vytištěním nebo uložením na médium.
- Pořadatel informuje, že využívání služeb poskytovaných elektronicky může být spojeno s hrozbou na straně kteréhokoliv uživatele internetu, spočívající v možnosti zavedení škodlivého software do ICT systému účastníka a získání a úpravy jeho údajů neoprávněnými osobami. Aby se účastník vyhnul riziku výskytu výše uvedených hrozeb, měl by používat vhodná technická opatření, která minimalizují jejich výskyt, zejména antivirové programy a firewally.
II. Definice
- https://mothersprotect.cz/.
- Účastník/účastník programu – uživatel ve smyslu Obchodních podmínek, který se zapojil do Věrnostního programu;
- Online Shop/Shop – prodejní platforma provozovaná na následující webové adrese: https://mothersprotect.cz/ .
- Zboží – produkt nabízený Pořadatelem ke koupi v rámci Online Obchodu;
- Koupě – uzavření smlouvy o prodeji Zboží ve smyslu Občanského zákoníku;
- Objednávka – projev vůle Zákazníka směřující k uzavření smlouvy o prodeji Zboží.
III. Účastníci programu
- https://mothersprotect.cz/, souhlasit s účastí v programu a přijmout tyto podmínky.
- Účast v programu je bezplatná a je možná za předpokladu, že ICT systém používaný účastníkem splňuje následující minimální technické požadavky:
- Počítač nebo mobilní zařízení s přístupem k internetu
- přístup k e-mailu,
- Webový prohlížeč Microsoft Edge verze 42.x nebo novější, Firefox 48.0 nebo novější, Chrome verze 50 nebo novější, Opera verze 50 nebo novější, Safari verze 10.x nebo novější,
- povolení cookies a Javascriptu ve webovém prohlížeči,
- program pro čtení souborů PDF.
- Člen se může programu zúčastnit vždy pouze jednou.
- Účastník nesmí zpřístupnit svůj účet třetím osobám.
- Doporučuje se chránit přihlašovací jméno a heslo k účtu před neoprávněným přístupem. V případě podezření, že se k Účtu přihlásily neoprávněné osoby, by měl Účastník kontaktovat Organizátora, který může Účet do doby vyjasnění zablokovat.
- Účastník je zejména povinen:
- neposkytovat ani přenášet obsah zakázaný zákonem, např. obsah propagující násilí, pomluvu nebo porušující osobnostní práva a jiná práva třetích osob,
- užívat Program, Účet a Obchod způsobem, který nenarušuje jejich fungování, zejména prostřednictvím používání specifického softwaru nebo zařízení,
- užívat Program pouze pro svou osobní potřebu;
- užívat Program způsobem, který je v souladu s ustanoveními právních předpisů platných na území Polské republiky, ustanoveními Podmínek, jakož i obecnými pravidly používání internetu,
- nebudete provádět akce, jako je odesílání nebo umisťování nevyžádaných obchodních informací (spamu) do Obchodu.
- Účastník, který je spotřebitelem, může odstoupit od smlouvy o účasti v programu bez udání důvodu podáním příslušného prohlášení do 14 dnů ode dne jejího uzavření, ledaže účastník souhlasil s plněním smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, v kterémžto případě právo na odstoupení od smlouvy nevzniká.
- Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, stačí zaslat vyjádření před jejím uplynutím. Účastník může formulovat prohlášení sám nebo použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je k dispozici na webových stránkách Obchodu.
IV. Bodové úpravy
- přechod z úrovně "Základ" nebo "Rozvoj" na úroveň "Harmonie", uvedenou v bodě V níže – 800 bodů.
V. Úrovně členství ve věrnostním programu
- Účastí v našem věrnostním programu můžete dosáhnout následujících úrovní členství:
- Úroveň 1 - "Základ" – účastník dosáhne této úrovně ihned po vstupu do programu;
- Úroveň 2 – "Rozvoj" – účastník dosáhne této úrovně, když součet objednávek zboží v obchodě přesáhne 6000 CZK (řekněme: šest tisíc korun českých 00/100) od okamžiku vstupu do programu;
- Úroveň 3 – "Harmonie" – Účastník dosáhne této Úrovně, když součet Objednávek Zboží přesáhne 12000 CZK (řekněme: dvanáct tisíc korun českých 00/100).
- V rámci plnění jednotlivých Úrovní získává Člen další bonusy nebo se zvyšuje násobitel Bodů udělených za Nákupy, a to následovně:
- Úroveň založení – Body se počítají podle obecných pravidel popsaných v bodě IV výše.
- Úroveň rozvoje - každý 1 (jeden) utracený za CZKnákup je 1,25 (jeden 25/100) bodů, bonus za dosažení úrovně rozvoje ve výši 600 bodů, body k narozeninám účastníka ve výši 800 bodů;
- Úroveň Harmonie – každý 1 CZK (jeden) utracený za Nákup je 2 (dva) Body, bonus za dosažení Úrovně Harmonie ve výši 800 Bodů, Body k narozeninám Účastníka jsou udělovány ve výši 1200 Bodů.
- Ve věcech, které nejsou upraveny s ohledem na výpočet bodů na jednotlivých úrovních, se použijí ostatní ustanovení Obchodních podmínek, zejména ustanovení uvedená v části IV.
VI. Uplatnění bodů
- Body lze směnit ode dne jejich připsání a připsání účastníkovi na účet. Body jsou udělovány za podmínek a ve lhůtě popsané v bodě IV výše.
- Účastník může vyměnit body pouze při zadávání Objednávky Zboží v Internetovém obchodě.
- Účastník může vyměněné body za snížení ceny za Zboží, a to v souladu s obecným směnným kurzem, nebo v případě dosažení konkrétních Úrovní se zvýšeným směnným kurzem, a to za podmínek uvedených v bodech IV a V Obchodních podmínek.
- Nákup výše uvedených bodů nelze kombinovat s jinými akcemi nebo slevami poskytovanými v internetovém obchodě.
- Výměna bodů se nevztahuje na Zboží, na které se vztahují propagační akce, které je kombinováno do sad nebo jehož Nákup je uskutečněn se Slevovým kódem.
VII. Náborový program
- Prostřednictvím Doporučovacího programu, který je součástí Věrnostního programu, může Účastník propagovat Obchod, a zejména Zboží, které se v něm prodává. Akce může probíhat jakýmkoli způsobem zpřístupněním doporučujícího odkazu potenciálním zákazníkům za předpokladu, že respektuje zásady ochrany osobních údajů, neporušuje zákon, zejména nepředstavuje zakázanou činnost ve smyslu zákona.
- Doporučující odkazy jsou poskytovány každému účastníkovi věrnostního programu a jsou k dispozici na účtu člena.
- Po obdržení doporučujícího odkazu, aby jej mohl použít, by měl Klient provést Nákup Zboží prostřednictvím Objednávkového formuláře (tzv. "Nákupní košík"). Při nákupu prostřednictvím Odkazu získaného od Účastníka může Zákazník použít Slevový kód snižující hodnotu Nákupů, který je automaticky generován v nákupním košíku Zákazníka.
- Zákazník může získat slevu v rámci kódu pouze jako součást své první objednávky obchodu.
- Kód nelze uplatnit na zařízení, ze kterého byl doporučující odkaz vygenerován.
- Po úspěšném uplatnění Slevového kódu Zákazníkem a odeslání Objednávky obdrží Účastník Body ve výši uvedené v těchto Obchodních podmínkách. Body uvedené v předchozí větě jsou připsány okamžitě, nejpozději však do 5 pracovních dnů.
- Po použití doporučujícího odkazu na účtu účastníka může účastník pokaždé vygenerovat nový doporučující odkaz, který lze použít stejným způsobem za podmínek popsaných v této části.
VIII. VIII. Ukončení účasti ve Věrnostním programu a ukončení Věrnostního programu ze strany pořadatele
- Účastník může kdykoliv odstoupit od účasti v Programu a odstoupit od smlouvy o účasti v Programu, a to zasláním písemného prohlášení na adresu sídla Organizátora, zasláním prohlášení na e-mailovou adresu: podpora@mothersprotect.cz nebo smazáním Účtu v souladu s Obchodním řádem.
- Pořadatel může ze závažných důvodů pozastavit nebo ukončit účast Účastníka v Programu a vypovědět smlouvu. Za závažné důvody uvedené v předchozí větě se považuje poskytnutí Účtu neoprávněné osobě, zneužití nebo jiné porušení Obchodních podmínek, včetně Obchodních podmínek souvisejících s tímto Věrnostním programem. Výpověď vyžaduje uvedení důvodu ukončení účasti ve Věrnostním programu.
- Pořadatel může pozastavit nebo ukončit Věrnostní program. Člen o tom bude informován nejméně 14 (čtrnáct) dní před pozastavením nebo ukončením Věrnostního programu. Tyto informace budou také uvedeny na webových stránkách internetového obchodu.
- Odstoupením od účasti ve Věrnostním programu nebo v případě uplynutí výpovědní doby zaniká smlouva o účasti v Programu. Člen, který má v úmyslu z programu vystoupit, musí nejprve využít nasbírané body.
IX. Reklamace
- Reklamace (zejména výhrady týkající se počtu udělených bodů) se podávají pořadateli písemně na adresu: MOTHER´S PROTECT s.r.o., Kolínská 1686/13, Vinohrady (Praha 3),130 00 Praha, IČO: 17664900, DIČ: CZ17664900, e-mail: podpora@mothersprotect.cz , telefonní číslo +420 (2) 25379382.
- Stížnost by měla obsahovat: jméno, příjmení, adresu subjektu podávajícího stížnost, telefonní číslo a e-mailovou adresu, jakož i podrobný popis a důvod stížnosti.
- Pořadatel reklamaci posoudí neprodleně, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne jejího obdržení.
- O projednání reklamace informuje pořadatel stěžovatele ve výše uvedené lhůtě písemně nebo e-mailem na adresu uvedenou v reklamaci.
X. Ochrana osobních údajů
Pořadatel zpracovává osobní údaje za účelem plnění smlouvy o účasti ve Věrnostním programu. Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy, obchodními podmínkami internetového obchodu a zásadami ochrany osobních údajů internetového obchodu.
XI. Mimosoudní způsoby řešení stížností a vymáhání pohledávek
- Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno s) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
Kontaktní údaje:
Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz
- Platforma pro online řešení sporů (Online Dispute Resolution) má usnadnit nezávislé, mimosoudní řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli přes Internet.Tyto spory se týkají smluvních závazků vyplývajících z internetových kupních smluv, nebo smluv o poskytování služeb uzavřených mezi spotřebiteli přebývajícími v Evropské Unii a podnikateli se sídlem v Evropské Unii.
- Spotřebitel, který chce využít možnost alternativního řešení sporů týkajících se internetového obchodu, může podat svou stížnost prostřednictvím internetové platformy pro online řešení sporů, dostupné na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
XII. Závěrečná ustanovení
- Informace týkající se Programu budou Účastníkům poskytnuty prostřednictvím zpráv na webových stránkách Internetového obchodu nebo zaslány formou e-mailu na e-mailovou adresu poskytnutou Účastníkem v době vstupu do Programu.
- V záležitostech, na které se tyto obchodní podmínky nevztahují, se použijí příslušná ustanovení českého práva.
- Podmínky mohou být Pořadatelem změněny. O případných změnách Podmínek bude účastník informován na e-mailovou adresu, kterou uvedl při vstupu do věrnostního programu, obsahující souhrn změn a datum jejich nabytí účinnosti. Datum vstupu změn v platnost ve vztahu k účastníkům, kteří jsou spotřebiteli, nebude kratší než 14 dní ode dne odeslání informace. V případě, že Účastník nový obsah Pravidel neakceptuje, je povinen tuto skutečnost oznámit Pořadateli do 14 dnů ode dne informování o změně Pravidel. Oznámení Pořadateli o nepřijetí nového obsahu Podmínek má za následek ukončení účasti v Programu.